Coaching-ul NLP reprezinta in acest moment modalitatea cea mai rapida de a produce schimbarea de la o stare actuala lipsita de resurse catre o stare dorita, plina de resurse, in care potentialul uman se poate dezvolta neingradit si liber de povara convingerilor limitatoare.
Intrebarile din Meta-modelul NLP ajuta la obtinerea de raspunsuri din structura de profunzime a clientului, in special la nivelul de vanzari business-to-business (B2B) sau negocieri cu grad ridicat de valoare.
Richard
Bandler si John Grinder, co-creatorii NLP (Programare
Neuro-Lingvistica) au descoperit ca, atunci cand
oamenii vorbesc, au loc, in mod natural, trei
procese-cheie: eliminarea (deletion),
generalizarea (generalisation) si distorsiunea
(distortion). Aceste trei procese ii ajuta pe
oameni sa explice experientele prin care au
trecut in cuvinte bine dozate fara a se crampona
de detalii obositoare si plictisitoare. Meta
Modelul NLP ofera o serie de intrebari care ne
permit sa depasim eliminarea, generalizarea si
distorsiunea facute de ceilalti.