Feedback
Informed
Treatment.
Interventii
suportive.
Terapii
Scurte
Colaborative Orientate spre
Resurse si
Solutii.
NLP&NLPt.
Tehnici
de interventie cognitiv comportamentale.
Tehnici
de interventie emotiv rationale.
|

Articole
1. Golu,
I.,Vasiliu, D., Marinescu, D.A., Marinescu, G.
(2015). Evaluarea autoeficacității. Proprietăți
psihometrice pentru Self Efficacy Scale SES.
Revista de studii psihologice, nr. 2, pp.
210-222. Universitatea Hyperion, București.
2. Rizeanu,
S., Vasiliu, D., Marinescu, D.A., Marinescu, G.
(2015). Evaluarea sensului coerenței.
Proprietăți psihometrice pentru Sense of
Coherence Scale - SOC 13. Revista de studii
psihologice, nr. 2, pp. 107-123.
Universitatea Hyperion, București.
3. Sirbu,
M., Vasiliu, D., Marinescu, D.A., Marinescu, G.
(2015). Evaluarea robusteții. Proprietăți
psihometrice pentru Dispositional Resilience
Scale DRS 15. Revista de studii psihologice,
nr. 2, pp. 184-195. Universitatea Hyperion,
București.
4. Rizeanu,
S., Vasiliu, D. (2016). Correlations between
Hardiness and The Sense of Coherence.
Romanian Journal of Experimental Applied
Psychology, vol. 7, Issue 4,
DOI: 10.15303/rjeap.2016.v7i4.a2.
5. Vasiliu,
D. (2016). Tulburarea de personalitate
obsesiv-compulsivă din perspectiva factorilor de
personalitate in sanogeneză. Revista de
studii psihologice, nr. 3, pp.: 67-87.
Universitatea Hyperion, București.
6. Vasiliu,
D., Rizeanu, S. (2016). Așteptări ale clienților
din partea psihologilor. Sondaj de psihologic.
Revista de studii psihologice, nr.4, pp.:
83-93. Universitatea Hyperion, București.
7. Vasiliu,
D. (2016). Corelații intre sensul coerenței și
autoeficacitate, Revista de studii
psihologice, nr. 4, pp. 113-119.
Universitatea Hyperion, București.
8. Stomff,
M., Vasiliu, D. (2017). The Self-Efficacy of the
emerging adult, student or graduate. LUMEN
Proceedings, Editura Lumen, vol. 1(1), pp.
855-863, December, 2017. DOI:
10.18662/lumproc.rsacvp2017.78.
9. Vasiliu,
D. (2017). Relații intre factorii de
personalitate din teoria social-cognitivă și
performanța academică. Conferința științifico-practică
națională cu participare internațională,
Tendințe Moderne in Psihologia Practică, pp.
107-117, Chișinău.
10.
Vasiliu, D. (2017). The Model of Interaction
Between Optimism, Locus of Control and
Hardiness. Romanian Journal of Psychological
Studies, Vol 5, Issue 1, pp. 21-28. Hyperion
University, Bucharest.
11.
Vasiliu, D. (2017). Correlations between Locus
of Control and Hardiness. Romanian Journal of
Experimental Applied Psychology, Vol. 8,
Special Issue 1, pp.106-109,
DOI:10.15303/rjeap.2017.si1.a16.
12.
Vasiliu, D., Rizeanu, S. (2017). The Sense of
Coherence and The Personality Disorders.
Romanian Journal of Experimental Applied
Psychology, vol. 8, Special Issue 1,
DOI:10.15303/rjeap.2017.si1.a7.
13.
Vasiliu, D. (2018). Relația dintre performanța
academică a studenților și varstă. Revista de
Științe Socioumane, Nr. 2 (39), pp. 67-74.
Universitatea Pedagogică de Stat Ion Creangă, Chișinău.
14.
Vasiliu, D. (2019). Relația dintre percepția
suprapunerii sinelui actual cu cel viitor și
autoeficacitate. Analele științivice ale
doctoranzilor și competitorilor. Probleme
actuale ale științelor umanistice, Vol
XVIII, partea III, pp. 105-121. Universitatea
Pedagogică de Stat Ion Creangă, Chișinău.
15.
Vasiliu, D. (2019). Rosenberg's Questionnaire
for Self-esteem Evaluation. Psychometric
Considerations. Recalibration. In C. Ignatescu
(ed.), 12th LUMEN International Scientific
Conference Rethinking Social Action. Core Values
in Practice, 15-17 May 2019, Iasi - Romania
(pp. 360-370). Iasi, Romania: LUMEN Proceedings,
DOI: 10.18662/lumproc.181.
16.
Vasiliu, D., Adăscălița, V. (2019). Influența
factorilor de personalitate din teoria social-cognitivă
asupra performanței academice a studenților.
Journal of Psychology. Special Pedagogy. Social
Work (PSPSW), Volume 57, Issue 3, pp. 61-79.
Chișinău.
17.
Vasiliu, D., Adăscălița, V. (2019). Cum
influențează factorii de personalitate din
teoria social-cognitivă performanța academică a
studenților. Journal of Psychology. Special
Pedagogy. Social Work (PSPSW), Volume 58,
Issue 1, pp. 92-102. Chișinău.
18.
Vasiliu, D. (2020). The Academic Performance
Model for Emerging-Adults Students.
Postmodern Openings, Volume 11, Issue 1,
pages: 162-177, DOI: 10.18662/po/113.
19.
Vasiliu, D., Bratu, M. (2021). Perception of the
overlap of the present self with the future self
and self esteem. Romanian Journal of
Psychological Studies, Vol. 9, Issue 2 -
2021, pp. 14-23, Hyperion University, Bucharest.
20.
Vasiliu, D. (2022). The overlap of the current
self with the future self and the sense of
coherence. Romanian Journal of Psychological
Studies, Vol. 10, Issue 1 - 2022, pp. 13-22,
Hyperion University, Bucharest.
21.
Vasiliu, D., Bratu, M. (2022). Social relations
and optimism in the period of covid 19 pandemic.
Romanian Journal of Psychological Studies,
Vol. 10, Issue 1 - 2022, pp. 23-30, Hyperion
University, Bucharest.
|
Roboterapie.
Neuro-feedback.
Terapii
folosind Realitatea
Virtuala.
Coaching.
Tehnici
de concentrare, relaxare si
hipnoza.
Dezvoltare
personala.
Interventii
pentru ameliorarea dependentei.
Analize statistice.
|